niedziela, 20 kwietnia 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez: Mrs. Schmidt, Marcela, Misia Lusia oraz Rusherka. Dzięki wielkie :***

~Pytania (Mrs. Schmidt):
1. Od kiedy jesteś blogerką?
Już sporo czasu... chyba ok.3 lat. Niestety szybko traciłam wenę i usuwałam swoje blogi
2. Jakie fandomy?
McCurdian, Rusher, Cosgrover, Arianator
3. Ile piszesz blogów?
Tylko jeden. Planowałam założyć drugi ale stanęło na zakładce "Bohaterowie"...
4. Dzięki czemu nabierasz najwięcej weny?
Poprzez słuchanie piosenek BTR-u, oglądam ich teledyski ale najczęściej idę nad rzekę- to tam nabieram najwięcej went
5. Co cie motywuje?
Zależy w jakim sensie... w życiu codziennym moi idole oraz przyjaciele a w pisaniu bloga moi czytelnicy których kocham <3
6. Szczęsliwa liczba?
89
7. Ulubiony kolor?
Czerwony, czarny, brązowy i zielony
8. Ulubiona piosenka BTR?
If I Ruled The World
9. Ulubiona pora dnia?
Popołudnie
10. Ulubieniec z BTR?
Logan <3

~Pytania (Marcela)
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
słucham muzyki, rysuję, piszę i spotykam się z przyjaciółmi
2. Co robisz kiedy masz zły humor?
idę nad rzekę aby się wyciszyć
3. Ulubione zwierze?
wilk
4. Jakie najbardziej lubisz słodycze?
żelki <3333
5. Masz rodzeństwo?
młodszego brata
6. Twój ulubiony film?
Nie mam ulubionego
7. Ulubiona książka?
Igrzyska Śmierci
8. Jakie jest twoje hobby?
rysowanie i pisanie
9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
plastyka i j.polski
10. W co lubisz grać na wf?
w palanta xD

~Pytania (Misia Lusia)
1. Co Cie uszczęśliwia?
Chłopcy z BTR-u :D
2.Co Cie najbardziej interesuje?
rysowanie, pisanie opowiadań oraz przebywanie na świerzym powietrzu
3.Jak bys Dala na imie Swoim Dzieciom?
Nie planuję mieć dzieci
4. Ulubiona piosenka?
5 Seconds Of Summer "She Looks So Perfect
5.Twoje hobby?
rysowanie i zwierzęta
6. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Big Time Movie
7.Skad pomysł na bloga?
No sama nie wiem. Może dla tego, że często brałam udział w konkursach na opowiadania i po jakimś czasie kolega zapytał się czy nie mam bloga (bo zawsze dawałam mu swoje opowiadania do czytania. Odpowiedziałam, że nie a on zaproponował mi założenie bloga
8. Jakie fantomy?
McCurdian, Rusher, Cosgrover, Arianator
9.Dokończ: uwielbiam ...
Rysować moich idoli (najczęściej BTR)
10. Co Cie najbardziej uszczęśliwia?
Słuchanie muzyki

~Pytania (Rusherka)
1. Ulubiony przedmiot?
Nwm
2. Cos co kochasz?
marchewki
3. Ulubiona potrawa?
spagetti
4. Ulubiona książka?
Igrzyska Śmiercj
5. Ulubiony film?
Nwm
6. Od kiedy blogujesz?
chyba od 3 lat
7. Co lubisz robić?
rysowanie, pisanie opowiadań
8. Laptop czy komputer?
komputer
9. Ulubiona gra?
Okami
10. Imię przyjaciela?
Kacper

~Nominuję:
Odmienili całe moje życie
The amazing life with you
Opowiadanie o Big Time Rush
It's good
Z życia wzięte
Każdy zasługuje na szczęście
Imaginy o Big Time Rush- Polska
Story of my life
BTR- historia do końca życia
LA is Ours

~Moje pytania:
1. Ulubieniec z Big Time Rush?
2. Ulubiony kraj?
3. W jaki sposób wymyślasz rozdziały?
4. Ulubiona piosenka?
5. Komedie czy Horrory?
6. Ulubiona aktorka?
7. Skąd pomysł na bloga?
8. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości?
9. Twoje największe mażenie?
10. Skąd pomysł na takiego a nie innego bloga?

1 komentarz:

  1. Wielkie dzięki za nominację, chociaż nie ukrywam, ze jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń